|
Ajankohtaisia asioita (3.11.2020)
Quick ReplyMitä kuuluu, Guest?
Amelie: Henkilöesittelyt btw yhdistyvät kaikki samalle boardille, sub-board henkilökunta joutaa hiiteen
![]()
Vierailija: Etsin internetin syövereistä valjakkosuitsia, päädyin tänne. Terkut!
![]()
Iivari: Ahhhh kiitos!
![]() ![]()
Noran: Vau, hieno Zenin uusi ulkka!
![]()
Max: Mm... mä en vaa oikee tiedä et miten tän kaaoksen sillei kivasti otsikois...
Feb 6, 2021 17:09:53 GMT
Iivari: Sen voi tehdä Miten menee-boardille, tai miksipä ei esittelyynkin? Vähän samalla tavalla kuin Iivarin Siperiantötöilyt on niputettu samaan spoileriin
![]()
Max: Hei nyt on mies taas kerran mäessä... Haluaisin kasata tästä meneillään olevasta kaaoksesta tarina-arkiston, mutta saanenko tehdä sen "Miten menee?" topaan vai teenkö sen esittelyyn vai domainille vai minne? Vai teenkö vain pitkän linkkilistan aina jokaise
Feb 6, 2021 17:05:19 GMT
Max: Harmi kun Maxin tilanne on mikä on, rupes tekee mieli kirjoittaa jotain pientä hässäkkää tuolle cup päivälle kerta taustapirut on jo valmiiksi vähän pihalla...
Feb 6, 2021 15:55:19 GMT
Jeremy: :DD Hyvä minä kun nyt huomasin että unohdin tuosta Jeremyn VHRY osallistumisesta Zenin
![]() ![]()
Max: Kuulostaa hyvältä. Kiitä/syytä Alexiinaa ja Ambry-Max kuviota mutta mulla on taas neljä tarinaa pankossa tässä juonessa 😂
Feb 6, 2021 12:57:31 GMT
Iivari: Alta escuela-kilvoittelun tulokset tulleet. Pahoittelut kestosta — näin se vain aika lentää!
Feb 4, 2021 8:35:24 GMT
|
"Subtleties"
©2014 Luv Creations™ ~ All Rights Reserved.